kärlek - vila i frid

just nu går mina tankar till dig - vill bara höra din röst och hålla om dig.
veta att du är oskadd - men jag tänker inte riva upp gamla sår för bådas skull.
jag vill tala om för dig att allt kommer bli bra - men det är inte min roll att göra längre.
jag vill torka dina tårar och ge dig kärlek - men det är inte heller min roll längre..
vill bara hålla om dig.

och du där uppe i himlen - jag är ledsen att du togs ifrån din man, dina barn och barnbarn.
vi kom inte alltid överrens men du har gjort ett bra jobb som fru och mor, speciellt med din son tycker jag. din son är en fin man, han har hjärtat på rätt ställe trots att han är lite förvirrad ibland.
jag ska hålla ett öga på han åt dig - det lovar jag för din skull - inga dumheter.
du älskade - älskar han villkorslöst, vilket jag också lovar att göra hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0