det vi håller på med är sjukt

är det inte märkligt så säg...
att 30 dagar kan spela så stor jävla roll?
jag har ingen förståelse för hur folk tänker och hanterar saker.
är inte förvånad men jag förväntande mig på något sätt, nått annat.
tror det ligger en hund begraven någonstans ja.......... det visar sig.

sitter på tåget till Stockholm just nu. tror de kan vara kanske sista gången för ett besök på SU, lärarutbildningen. hoppas i alla fall!
helvete vilket skit väder det varit, bilen var så ren och fin, men nu är den så satans skitig så jag måste nog fan tvätta den nästa helg när jag komma hem. vofflan, är fin ändå ^^
folk undrar hela tiden varför jag har en combi, men låt mig ha det, jag kanske behöver det mer än ni tror ;)
rektorsjobbet och utbildningen går bra. va på högbo brukshotell för en månad sedan på utbildningen, så jävla fint och bra! dit ska jag igen.
varit på några besök i dalarna - säter, så himla fint där, mysigt!
har passat på att åka längdskidor nu när spåren varit fin, samt skoter! så jävla härligt båda delarna!
träningen går riktigt bra! haft en del pass med calle, pt, vilket är jävligt roligt! ska bli kul att se hur resultaten ser ut framöver med lite annan träning ;)
livet rullar på med hög fart! hua.. man börjar komma uppåt åren nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0