tack 2015, wie 2016

jag man kan ju säga att var ett tag sedan sist..
senast berättade jag om sommaren.. fin sommar.
 
hösten har varit som en berg och dalbana, på alla plan. så in åt h*lvete att göra, fyfan.
fram och tillbaka mellan Stockholm och Sundsvall, jobb, plugg och privata.
 
jobbet går bra. skolinspektionen var på besök, vilket var mkt lärorikt. har ännu inte fått rapporten..
 
plugget gå också framåt, 7,5 hp kvar, sedan legitimerad :D
 
tomten är planerad och förberedd inför resten :'D
 
t-birden väntar ännu på kärlek, då jag är väldigt intresserad av en viss lackerare.. som inte har tid försen till nästa vinter :( men gråter inte för det, kommer skratta av glädje för det kommer bli så bra!
 
träningen, den går så jävla bra, mycket stolt över mig själv! disciplinerad när det gäller träning, sämre med maten :'D får resultat ändå :)
 
fröken Anneli, äventyren har inte tagit slut, men vi har lugnat ner oss, för klackarna hamnar alltid i taket :'D
 
nu är det nytt år, med nya utmaningar. detta år, 2016, kommer innehålla minst lika mkt lycka och utmaningar som 2015.
detta år ska jag unna mig saker som aldrig unnat mig tidigare! nytt, nytt, nytt - så jävla härligt!
åh, jag har så mycket inombords som bara vill ut, men det får vänta!
är så lycklig, är så tacksam, är så jävla glad!
2016, vi ska rocka tillsammans!
 
den dagen du suger bort min fotsvett, förlåter jag dig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0