2016-08-04

mer och mer sällan skriver jag här.
sedan sist har jag jobbat, jobbat och jobbat.
jag fyllde 25 år, firades i Stockholm med karln. varit ganska mkt i Stockholm med han och hämta bilar, mkt trevligt! :)
Åke min kollega och vän har äntligen kläckt en liten Vega - även att dem valde mitt namnförslag, stolt! superfina Vega med hur mkt hår som helst.
Själv unnande jag mig en riktigt fin 25 års present och sjukskrev mig 4 veckor och hade semester 2 veckor i samband med det. börjar se resultatet av operationerna och det ser fint ut! längtar tills jag kan få bada, men då kan man väl inte bada i Sverige. buhu, får väl unna mig en resa då :'D
på semestern har jag varit på släda och myst, blir nog en egen stuga där nästa år!!
mamma har fyllt 50 år, hon firade i Kroatien och jag bjöd på middag när dem kom hem, till hösten ska vi åka till Prag och fira.
jobbigt att jag inte ha tränat på snart 7 veckor.. hua. längtar ihjäl mig.
jo varit till Stockholm med systeryster och sett på Coldplay och Rihanna - vip :) grymt!!

förväntansfull, trött, rastlös, kär, frustrerad - sammanfattning av känslor just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0