10 sekunder

i torsdags var jag, karln och min far, Glenn på dallan och körde järnet! mycket trevlig kväll! trots att sällskapet blev liiite för full.
på fredag, jag och lillemelie å bada på himlabadet. lillemelie är ju bara för söt! nästa gång tror jag att vi kör paradisbadet!
lördag försökte jag skriva tenta, men tyvärr så var det roligare att vara med sofia och emmha.
det var även roligare att gå upp på hagalid och hälsa på ^^
och idag var det skönare att sova till 14.00 :)
så nu får jag skylla mig själv och kanske sitta hela natten.... skolans historia - my ass.
 
å tack vare detta väder idag, så kan man snart springa ute utan att behöva se upp för is och halka! :D
 



 
ska vi skaffa barn?
- nej.
det spelar ingen roll vad som än händer så älskar jag dig.
- jag vet.
 
jag är undantaget som bekräftar regeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0