om jag ändå inte var så förbannat kär i dig.

 
fredags natten spenderades tillsammans  med mina fantiska gamla pensionärer på Hagalid! lördagen hann jag sova en stund, sedan for man ut och åkte mc. passade på att ta en fikapaus i det vackra vädret, herr P ville så gärna ha flarn, å jag glass. så det blev flarn deluxe!
sedan for vi hem, bytte om och hällde upp en drink och invänta chaffis till chevan! åkte jenk runt runt, tog en middag på estreet, dansa, vila i baksätet då jag vänta på att få åka hem med karln.
nattjobbet, vinet, solen och maten som gjorde mig så där mystrött, hahha! somna innan vi kom hem :*D tröttblondin den där elin...
resterande av lördagskvällen och söndagen kan ha varit en av dem mysigare dagarna i mitt liv.
regnet droppa på taket och fönsterblecket, små ljustrålar letade sig in i sovrummet via dörröppningen, du hade varit upp och sätt på vinylspelarn som spelade gamla godingar som "goodnight sweetheart", du hade lagt våra enkeltäcken omlott samtidigt som dina och mina ben låg omlott, jag killa på din arm, du log, smekte min kind och sjöng vackra sånger.
- du är precis en sån där som jag vill äta mandelkubb och spela bingo med, när jag blir gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0