mc-dagen, vilket känsla!

28 maj, torsdag, var jag på udda tapas med fina carrå och fille, supergott och mkt trevligt! avslutades på dallan..
29 maj, fredag, lillemelie och jag var på himlabadet och hade skojj! helt slut på kvällen när vi kom hem.
30 maj, lördag, mc-dagen, åkte ett tåg med flera kilometer av motorcyklar på rad, så himla mäktigt! väl inne på torget, sålde anders sin motorcykel så jaha? vad ska vi åka hem på då? de va väl enkelt ragga upp nån och åk och hämta jenken! jorrå, så blev de. så kvällen spenderades i chevan med gott sällskap. middag på estreet, oxfile! sedan gick jag ner på dallan och mötte upp karln, som bjöd på en hel del drinkar, vilket man kan ju fundera på varför? hahaha... sedan anslöt vi oss till chevasällskapet och dansa natten lång, tills det var dags att åka hemåt!
31 maj, söndag, karln och jag hade mysdag och tvättstuga, kvällen avslutades med att fira morsdag hos mormor :)

- allt är glasklart för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0