där kan jag dö <3

du gör mig illa när du inte ser.
du tror du gör mig illa när du ser.
men jag vet att det aldrig är medvetet. därför älskar jag dig.

jag sa det till dig, minns du det?
- ja, det gör jag.
- ja men.. tiderna förändras.. för nu är det så här.
 
 
v 23
onsdag, jag och herr P på onsdagsbus på mittsverigebanan, mkt trevlig dock lite ostadigt väder.. sedan myste vi runt i fin bilen och kika på hus :)
fredagen, var jag med sofia och hälsa på hennes familj, vi grilla, hoppa stutsmatta och spela fotboll. sedan gick vi ner på stan, madde anslöt sig och vi gick på bio för att se filmen spy, så grymt rolig! kvällen avslutades på udda tapas, dem har äntligen öppnat takterassen, där man verkligen kan må som en kung i solnedgången! :)
lördagen, bestod mestadels av regn, regn och regn. så jävla tråkigt. det var ju utställning av bilar, men tyvärr sket jag i det.. och på kvällen var det cruising. vilket jag verkligen inte kände för i skit vädret. så jag och sofia bulla upp med massor av mys. dock var karln inte den som banga på att åka jenk, så man fick ju offra sig tillslut. vilket resulterade i att han låg med huvudet vid pedalerna för att ta reda på vilken knapp man stängde av den nya lampan på. en lampa som ingen av oss sett tänd tidigare... tur kom grannar och vänner till undsättning. rutinen vi har skaffat oss, tycker jag om så mkt, att du spelar musik, sätter mig i din famn, du tittar djupt i mina ögon och sjunger till mig <3 där kan jag dö!
 
söndagen bestod av lämna papper hit och dit, skriva under och bevittna, bla bla bla... det kommer bli fantastiskt kul med alla dessa fastigheter tillslut :D  sedan fick jag äntligen ligga ner i soffan å mysa med fialotta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0