rewrewrew

fredag den 26 juni, va med herr P och hans jänta och käka middag på blåhuset. jag stanna i stan och träffa gamla sörbergebor, mkt trevligt!
lördag den 27 juni, herr P kom och hämta mig med chevan, åsså for vi till Gnarp på bilutställning. sedan tog vi kustvägen, kolla in galtström och käka middag på skatan, otroligt mysig dag!
sedan for vi hem och bytte om, bytte till impalan och fyllde bil och glas, for till stan en stund innan resten fick för sig att ja, gnaaarp! ajja, impalan for dit. en kall och trevlig natt på ängen. for sedan tillbaka till Sundsvall och myste. lämnade folk i matfors och sen kom jag hem till karln, som sov som en björn!! han va sen tyckte han, men jag va då senare :'D
 
torsdag den 2 juli, stekhett!! jobbade som en dåre, sedan for jag till stugan Norrfjärden, mitt smultron ställe! <3
fredag den 3 juli, va till frissan och gjorde en olaplex behandling. sedan satt jag i båten i hamnen med herr P å njöt av vin och solnedgång.
lördag den 4 juli, sola och badade med systeryster. sedan for jag in till hamnfesten och pride med annelie, anna och anja. mycket trevligt med vin ,dans och hångel!
 
sommar, sommar, sommar....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0