slutet av 2014 och början på 2015

2014, julen spenderades med familj, släkt, vänner och karln. det var en fin jul!
2014, nyår spenderades med min fina vän fialotta på hagalid, å min man satt hemma och vänta på att jag skulle komma hem och ge han årets första kyss!
2014, har varit ett år fyllt med början till framtiden, början till förändringar.
tack till er alla, mina fina, att ni har förgyllt mitt år med kärlek! <3
 
2015, året som är gjort för förändring på heltid. året kommer innehålla väldigt mycket planerade och oplanera saker!
välkommen år 2015!
 
jag kan avslöja några av dem planerade händelserna, dock håller jag en del hemligt :)
- ford thunderbird '58 cab, renovering pågår och i år ska många delar falla på plats.
- ett stort och långt projekt, husbygge ska påbörjas, till sommaren börjar förberedningen av tomten.
- jag har blivit antagen till stockholms universitet, SU here i come!
 
det är fint, genuint & straffbart, enbart med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0