jag kan inte tvinga dig till kärlek

japp, livet.
det kryper in på mig, att jag har väldigt många bollar i luften..
skogen och husbygge, thunderbirden, puchen, studier på många olika sätt, uppdragsledare och lärare... hua.
känns roligt att det alltid händer något och att det alltid finns något att göra.
i helgen var det premiär tur med puchen, på andra kicken starta den, fantastiska moppe!
varit hos thunderbirden och planerat, hur arbetet ska se ut framöver.
varit barnvakt åt mina flickor lillemelie och amanda, super mysigt!
å nu, vågar jag säga att det är vår! :D
känner mig redan piggare och mer pepp på livet!

vad ser du hos dumma, gamla och fula mig?
- du är en genuit snäll karl med ett stort hjärta, det är dina gamla ärr som gör dig vacker!
det är hos dig jag vill vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0