först en citron, nästa gång ett citronträd <3

men vilken fredag! tapas kväll hos min kollega åke tillsammans med kollegor och respektive. vilken mat vi alla hade åstakommit!
känns riktigt kul att få bjuda på gåsfilé, som jag nu fått beställningar på. så ut och skjut måste jag framöver :D
kvällen fortsatte på estreet där vi dansade i neon! tack för en kväll med många fina skratt!
lördagens huvudvärk tog mig dock upp, då madde va i stan för att se på 2 läggor med mig som sällskap. en tupplur på eftermiddagen gjorde så att jag orka umgås med madde under kvällen och få en hel del funderingar utredda.
sedan fick jag äntligen kramas med min fina karl <3
jag gav han en citron då han är en surpelle ibland, nästa gång han sura ihop tänker jag köpa ett citronträd! :D
hua, känslorna han kan få mig att känna är omvälvande...
på söndagen vaknade vi av att taket höll på att blåsa bort :D
- nerrå, jag har satt dit ett bra tak!
eftermiddagen spenderades på puchen, träffa anna och leo för en lekstund i parken, mamma bjöd på middag och sofia bjöd på filmkväll.
idag måndag kan jag känna att jag haft en mkt rolig och intensiv helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0