ord utan visor

orden flyter. orden springer ur mig...
eller aa.. dom bruka göra det.
just nu har jag bara en massa ordtrams som trillar ur.
ordtrams, om samma sak hela tiden.
och dessa ordtrams är trams jag inte kan dela med mig av.
trams, känslor och tankar som måste vila inuti mig ett tag till.
vet lixom inte riktigt vart jag ska ta ut dom någonstans ännu..
äsch, allt känns bara som trams och visor.
ord utan visor.

jaha, då har man gjort en natt. och snart blire en till.
sedan är man ledig en, och kör på 4 igen. så 6 nätter av 7.
hade gärna haft den dära sjunde också.. men schemat tilllåter inte det. fan.
kom på en sak igår! är ju liiite lååång ledig efter detta hell, från onsdag morgon till måndag kväll.
hm, fick tankarna på om jag ska utnyttja det?.. kanske åka på en tripp igen? vad tro ni?
sitter och kollar flyg nu, så vi får väl se vart destinationen bli =D tro de lutar åt... hm...
s...... u... n..... d... s... v.... a.... l.... l...... haha, sundsvall? måste ju passa på nu när jag bara igentligen har 2 hemresor bokade inför sommaren, och sedan vet jag inte alls när jag kommer kunna åka upp igen?
men just nu ser flygerna ganska, GANSKA så dyr ut. men vafan. ajja, vi får se!
parta loss med folket igen,härligt! =D joo, folkrace äre ju också! yeahhh..
nu ska jag minsann återgå till mitt, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0