flyttat in i sal 4 på kirurgigatan

känns som jag flyttat in på karolinska universitets sjukhuset..
varit här i några dygn nu.. väldigt intressant arbete.
ronderna som läkaren har, undersköterskenas arbete och sjuksköterskors åsikter..
men en sak har jag kommit fram till är att narkos läkaren thomas, är riktigt bra på sitt arbete!
trodde jag skulle få sluta 13.30 idag, men tyvärr.. 16.00 blir det, så vi får väl se vad som hittas på tills dess.
igår kväll satt jag i korridoren och kollade på en skit konstig skräckfilm, sweatshop. rena rama slakten!
hahah.. sjuksköterskena som jobbade undrade hur jag kunde kolla på en sådan äcklig film.. haha
sedan så hoppade jag ner i dom osköna sjukhus sängarna.. men tur är väl det att jag har en säng. haha!
idag ska vi grilla hoppas jag.. jag har fan inte varit hemma och kunnat hjälpt till inför ikväll, hemskt ledsen..
kände den här veckan att jag behövde jobba gris eftersom jag ska vara ledig i två veckor framåt snart.
pratade med mami en sväng igår, det visade sig att brorsan emil ska göra en tatuering över hela armen! han är ju snart 18 år, men en tatuering över hela armen? inte ens jag har det.. och jag har aldrig hört att han har viljat haft taturingar förut, men vafan man kan ju ändra sig? helt klart. han hade även sakt att han skulle göra den hos tommy, men då skrek jag rakt ut! sa åt mami att han kunde hellre komma ner hit till stockholm och göra den hos han jag gör hos just nu, steve. men vi får väl se...
jag ska ju också till steve här framöver och göra klart min underarm som just nu ser ut som streck? och kanske till hösten att man gör något mer.. hehe, vill ha sååå mkt just nu!
äsch, nu åter till arbetet! så hör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0