nu faller jag fritt

http://www.youtube.com/watch?v=f2AzaOQllBQ&feature=BF&list=QL&index=41
vackar toner för örat att njuta av


en minut. till en miss. japps......(minuten gick)
och nu är det över...


ibland kan jag inte förklara. inte ett ord. jag blir stressad och pressad. men inte ett pip. men så kan det vara ibland.. kanske.
just nu vill jag bara ha en större lägenhet, en trea helst. för jag vet nu med fakta i handen, att jag klara det. jag är självständig.

imorgon är det den 6 november, mina älskade lilla systers födelsedag. människan som jag smärtat för. igentligen har ju hon reda fått sina presenter, mitt hjärta, min själ och ett levande konst verk. men bara för att jag älskar henne så, ska hon få nån liten present ändå ;) men avslöjar inte vad detär här, eftersom hon kanske läser detta? eller hur moa? ;) jag älskar dig iallafall! <3 min skatt!


sofia!! skulle åka till din mami och överraska idag, men inte fan bodde hon kvar på samma ställe som hon bruka heller! ingen information här heller ;)


Kommentarer
Postat av: Fiiia

Jo hon har flyttat och vet inte exakt vart men iaf med vem =/ usch vad jag önskar att du var här nu!!! Kostar tok mkt att ringa här nerifrån och jag har en massa att prata om och behöver en massa råd, om en massa grejjer haha hela jag är som en jävla massa!!

2010-11-10 @ 13:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0