kroppen säger en sak, hjärtat en, och hjärnan en. själen då?

fredag; GAGA = hemlis! gjort! jobb
lördag; jobb
söndag; jobb

idag är det måndag. eller iallafall ca 50 min till.
kiss fan blä. bena kunde inte bära mig. dom vek sig. hade dom tagit mig fram så hade jag haft modet. men bena. tack vare dom har jag fan skämt ut mig. IGEN. men en anledning finns det ju.
vill göra om håret. NU. det brinner. och det kommer ideeeeer som vill göras nu.
ska fan boka tid imorgon?..
känns som det är lite mkt nu??...
känns som att jag skulle vilja berätta så mkt som snurrar i huvudet men vem ska få dela den lasten med mig? ingen just nu iallafall.
ajja, får väl fortsätta att sova på saken. som vanligt.

kroppen säger en sak, hjärtat en, och hjärnan en. själen då?

aldrig. älska. ingen.
panik. ångest.
glömma. förlåta.
måste. försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0