im right back to my old ways

tillbaka på samma gata som jag startade på.
gatan jag växte upp och levde på.
den gatan min kära mor, vill se mig på.
jag följer denna gata till korsningen tills jag är stor nog att välja en ny väg.

vad vill du känna, när någon har tagit din makt?
hur vill du leva, när jag lakt alla mina kort.
hur ska du våga chansa?
men ska jag älska, ska jag älska dig enbart.
vad ska jag skriva, för att du ska bli berörd?



ingen får se att han är gift och att jag är ny fri.
ingen får se att han vill ha mig och att jag vill ha han.
ingen får se att han är min och att jag är hans.
ingen får se att vi två bara vill vara med varann.

vi lever båda två i en lögn, i en värld byggd av myter.
du ljuger för henne och jag ljuger för han.
men aldrig ljuger vi för varann.
och aldrig kan vi få sex till frukost med varann.

hon och han blir förd bakom ljuset.
dom säger inte, ljug för mig älskling.
men vi ljuger under kyssar och smek.
vi ljuger som om livet vore en lek.

jag önskar att jag hade alla mina fina vänner här brevid mig. nu.
FÖR JAG SAKNAR ER! ALLA! <3




jag saknar inte din kärlek.
folk undrar och frågar.
men svaret är nej. jag saknar inte dig eller din kärlek.
jag gråter inte och blöder inte för dig längre.
den dagen kommer aldrig åter.
och jag mår inte dåligt längre.
jo, kanske lite för att du fortfarande finns.
men jag är glad att jag aldrig kommer behöva gräva din grav, för det har du redan börjat med själv.


 

FIIIAAA!

Hon har ju flyttat till boschenn?!! och med ??? men duu, skicka mail till mig så ska jag försöka hjälpa dig vännen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0