i'm not dead, just gone

nej, jag har inte dött.
har bara börja jobbat.

och har jävligt svårt med allergin!!(!!!...)

måste kliva upp två timmar innan jag ska jobba för att ta medicin, och sedan två timmar senare kan jag vistas med folk och jobba.

så jävla jobbigt, för tablett jävlarna hjälper bara om jag tar två stycken, och dom väckar bara i ca 1-3 timmar, sedan måste jag käka mer tabeletter... ÅH! varför, VARFÖR gick jag inte till läkaren i tid och fick ut nya tabeletter, nej, för jag är lat. fick tid nästa vecka.. vet dock inte hur jag ska klara mig tills dess, kan fan inte andas jue. och brikanylen är slut, insåg jag ikväll. fuck, vad jag ställer till det. that's me!

varit med johanna och micke, hittat på en massa bus och tokigheter!

isöndags fick jag damp på telefon, som alltid.. har ju haft lite problem med den, men nu blev jag verkligen förbannad.

så jag gick in på nätet och kolla upp nån som skulle duga, och det gjorde jag. sony ericsson w995, och på måndag eftermiddag blev den min! äntligen, en telefon som fungerar! (en tidsfråga..)

blev riktigt imponerad av den faktiskt, kan verkligen inte med den... för mkt nytt för mig! fan två år sedan jag hade en ny telefon, och nog fan har det gått framåt! haha, jag är stenålderselin..

jaha, vad har mer hänt? brände mig imåndags, badade också.. hm, inte så mkt mer har hänt..

gatufesten till helgen, rätt pepp faktiskt! yeah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0