2009 i frågor

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

åkte utomlands själv med vänner, flytta själv, va på coldplay konsert & chris brown, jobba inom vården, och säkert mkt mer..
2. Höll du några av dina nyårslöften? ja, och jag är mycket stolt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? anna-lisa <3
5. Vilka länder besökte du? turkiet, estland, hann inte med så mkt mer.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? ja..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 22/8 2009 - Coldplay, 19/8 2009 - sanningen
8. Vad var din största framgång 2009? jaru, ingen aning, kanske att jag fått jobba en hel del.
9. Största misstaget? ojoj, många de..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjukt deprimerad var jag första halv året.
11. Bästa köpet? lägenheten såklart, plus kanske nå kläder eller sådant..
12. Vad spenderade du mest pengar på? lägenheten och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? när jag köpte lägenheten, eftersom nu får jag äntligen stå på egna ben.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? haha, sjukt många de!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? det var nog rätt jämt fördelat.
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit mer chanser, rest mer hade jag vilja gjort, kanske tagit mig tid till att ta körkortet men den tiden har inte funnits.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
18. Hur tillbringar du julen? jo, jag jobbade jag.
19. Blev du kär i år? nej, men förälskad. är..
20. Favoritprogram på TV? gg, grey's, one tree hill, aa, livet i fagervik mm
21. Bästa boken du läste i år? haha.. läste nog ingen..
22. Största musikaliska upptäckten? calle!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar till körkortet, och lite små saker
25. Något du önskade dig men inte fick? haha, fick nog allt jag ville ha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? firade med vänner och familj, sedan åkte jag och 2 vänner utomlands.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? säkert..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? fett med rock'n'roll och en släng nörd.
29. Vad fick dig att må bra? jobba och musiken
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha, jaru måste nog säga vampyren, robert..
31. Vem saknade du?
32. De bästa nya människorna du träffade? dom vet vilka dom är.

inatt jobbar jag. så jag firar det nya året på hagalid. annolunda precis som julafton. men det blir säkert bra. önskar bara jag visste vad jag ska göra med dig?.. haha, fick ju garderobs dörrarna här i veckan, och skulle sätta dit dom igår och då visade sig det att ena dörren var trasig. DET ÄR INTE MENINGEN ATT JA SKA HA DOM. gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - STUDERAR TILL SJUKSKÖTERSKA

Gott nytt år! :)

2009-12-31 @ 17:38:02
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0